Imaxe atopada en Pixabay.com.
Hoxe é un día triste para a nosa terra e para todas aquelas que sufren a lacra dun lume que asola os nosos montes. Xa falamos do tema na clase e faremos algunha cousiña ao respecto, pero agora toca conmemorar o Día Mundial da Alimentación.
A FAO , que é a Organización das Nacións Unidas para Alimentación e a Agricultura, celebra o 16 de outubro, esta data para recordar a fundación da Organización en 1945. Preténdese chegar ao obxectivo de Fame Cero no ano 2030. Que significa isto? Que se quere conseguir que ninguén pase fame, repectando o medio ambiente e sin ter que abandonar o país de orixe. O vídeo que aparece a continuación explica a campaña deste ano.
He oído por varios medios que en el mundo se produce suficiente comida para todos, me hierve la sangre al pensar que los problemas son de distribución y de egoísmo materialista. En fin, un día que mejor no celebrar hasta que esté equilibrado, qué vete tu a saber si lo veremos.
ResponderEliminarbesetes y gracias por la entrada.
Cuánta razón tienes, Blanca. El mundo está mal repartido y debemos concienciar a los peques de que debemos intentar cambiarlo. ¿Seremos capaces?
EliminarUn beso y feliz semana.
Cuando veo que arde Galicia ¡puf!, de verdad ¡qué triste!
ResponderEliminarY como dice Blanca, ¡qué mal repartido está el mundo!, unos estámos tirando comida que es imprescindible para la supervivencia de otros. ¿Algún día nuestros pequeños podrán cambiar esto?
Biquiños mil Anabel
Si, Marisa, es una pena. En cuanto al resto estamos en ello; concienciando!!
EliminarMoitos bicos.