domingo, 19 de marzo de 2023

CON P DE PAPÁ!!

Imaxe de Keelco23 en Pixabay.com
Pois hoxe é o día de San Xosé e festexan o seu santo todos aqueles e aquelas que o levan no seu nome. Tamén é o día do Pai, bueno, na miña época era ese día. Agora hai moita polémica porque é o que se leva. A min non me interesa nadiña! Eu só vos digo que conmemoredes o que vós queirades e aproveitedes ao máximo ás persoas que queredes porque un día xa non estarán. Entón só poderedes celebrar o seu recordo e a sorte que tivestes de que formasen parte das vosas vidas.
Eu tiven un papá marabilloso e quero recordalo porque si!
Déixovos este tenro conto  de Raquel Díez Real (e o  acceso á súa páxina tamén WORLD of IDEAS). Os vosos papás parécense a este? Xa me dicides.

Obtido na canle de Youtube de Raquel Díez Cuentos
FELIZ DÍA!!!

2 comentarios:

  1. Qué monada de cuento!!!! es muy gracioso. Me lo quedo, con tu permiso, para otro año. Un abrazo, guapa.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Es precioso!!! Me alegro que consideres que puede serte útil.
      Muchos besos, Blanca.

      Eliminar