Imaxe obtida en Pixabay.com
Deixamos a parte artística a un lado para centrarnos na información que requeriamos para o noso proxecto. Seguindo a Rutina de Pensamento (Que sei?, Que quero saber? e Que aprendín?) comezamos un debate sobre o son, a música e o mar. Os resultados quedaron plasmados na pizarra e tamén nas nosas fichas.
Para chegar a aprender algo novo había que buscar información sobre o que queriamos saber. Como o tema era moi amplo e interesante, parcelámolo en cuestións e cada un centrouse nun aspecto diferente.(Por exemplo: escóitase o son baixo a auga?, que sons crea o mar?, crea o mar música?...)
Traballamos en aula o que querían saber individualmente do tema que lles tocara e buscaron información nas súas casas.
Unha vez filtrados os datos recollidos ( a profe terá que facer algo; non?) buscamos a maneira de plasmalos; xa que a idea final era unha exposición coxunta.
Teño que confesar que nos levou moitas voltas chegar ao noso mural. Cando o vexades , de seguro vos parecerá sinxelo, pero foi toda unha odisea.
Decidido o cartón pluma como soporte, forrouse con papel continuo e procedemos a elaborar o mar. Técnica de acuarela e esponxa.
Montaxe realizada con Pizap
Sodes capaces de imaxinar o resultado? Na próxima, ensínovos a onde chegamos.
La rutina de pensamiento un excelente ejercicio para desarrollar las habilidades de pensamiento. Seguro queda espectacular el trabajo.
ResponderEliminarSaludos.
Te doy toda la razón, Mirian, es un ejercicio estupendo.
EliminarUn beso.